Mizo WA V68

سجل التغيرات :


* جديد : تغير الخط في مربع الادخال عشان ترمي من الكيبورد
* جديد : حل مشكله فيروس كوميكر (الاعدادات / المحادثه /  قص الفيرس )
* جديد : ايموشنات ايفون
* جديد : خط الايفون في الرسائل
* متجر ثيمات نسخه Yo
* تاسكر
*امكانيه اخفاء المحادثات
* امكانيه اضافه ٢٥٠٠ عضو في الرساله الجماعيه
* ارسال رساله لرقم غير محفوظ
* امكانيه قص المسج عشان فيروسات الضغط
* مبتهنجش من اي فيرس او اي كونتاكت
* تزويد مشاهدات الاستوري (الحاله)
* امكانيه تغير شكل مربع المحادثه
* امكانيه تغير وجهه النسخه الي تلت وجهات
* يوجد فيها استوري انستجرام
* امكانيه تغير مربع الادخال
* امكانيه معرفه من متصل 
* امكانيه تثبيت اكتر من ٣ محادثات
*  امكانيه عدم حذف الرسائل المحذوفه
* جميع اختيارات الخصوصيه
* امكانيه تحديد من يتصل بك
* امكانيه تحديد من يضيفك في مجموعات
* مميزات اخري اكتشفها بنفسك



لقطات الشاشة






تعليقات

  1. انا بتمنه اني اتعرف على حضرتك لو ده مش ممنع علشان عوزه اقلك شي مهم ده لو سمحت حضرتك

    ردحذف
  2. عايزين
    نسخه
    بترفع
    استوري
    كامل


    ردحذف
  3. يسطا مش عاؤف احمل النسخه

    ردحذف
  4. انتا احلي مطور علي النسخه بس في فيروسات بتخلي النسخه تتحرق

    ردحذف
  5. طيب ݪيهه اإݪڼسخۤهه م'ـش ؏'ـؤزهه تححـ'ـم'ـيݪ

    ردحذف
  6. هي مش بتبعت كونكت 🥺 +عاش

    ردحذف
  7. يسطا كل ماجي انزل النسخه الاقي شاشه بيضه جاتلي

    ردحذف
  8. يا ريت النسخة الي جية تكون بي العربي

    ردحذف
  9. الفيرجن ال
    جديد هينزل امتا

    ردحذف
  10. نا نزلت النسخه 67 و مش عارف استعماله

    ردحذف
    الردود
    1. لو سمحت يعني نسخه ميزو67 تبعتهالي لو معاك


      حذف
  11. طيب مش عارفه اشغلو

    ردحذف
  12. انا مش عارفه احمل النسخه

    ردحذف
  13. كوميكر حاكم الهكسوس بتنيك النسخه

    ردحذف
  14. اخويا ميزو الي مشرفنها

    ردحذف
  15. اخويا ميزو الي مشرفنها

    ردحذف
  16. عاوز نسخه ترفع استوري ربع ساعه

    ردحذف
  17. عاوز نسخه تنزل جمب المتجر او جنب نسخه ثانيه انزل نسخه اي

    ردحذف
  18. النسخه عندي بس مش شغاله

    ردحذف
    الردود
    1. أّلَنِسِـخِـهّـ مًشُـ شُـغُأّلَهّـ

      حذف
  19. يسطا عندي مشكله في التسجيل بالصوت كل ما اسجل يدخلني في حاجه تاني

    ردحذف
  20. انا مش عارفه اشغل البرنامج عندي

    ردحذف
  21. اقسم بالله بتهنج من اي فيرس

    ردحذف
  22. انا عوز النسخه تهنج اي تلفون

    ردحذف
  23. آنِآ عٌوٌزٍ نِسِخِهّ

    ردحذف
  24. مش شغاااله معاياا 😭😭😭

    ردحذف
  25. مش راضيه تتسبات عندي معرفش ليه

    ردحذف
  26. مش عايز يفتح معايا الواتس اشغلوا ازاي

    ردحذف
    الردود
    1. ثبتيه وافتحيه كانك بتفتحي الواتس العادي

      حذف
  27. مبيبعتش فيرس ليه 🤔🤔🤔

    ردحذف
  28. انا عوز كبرت مجال حلو يا جدعان بليز سريع😢😭😣

    ردحذف
  29. انا مش عارف اسجل علا الوتس

    ردحذف
  30. ناا هايزه احمل نسخه الواتسس ديياا🥺🥺🤝

    ردحذف
  31. لو سمحتو يعنى عايزه حد يفهم فى الهكر لو حد بيفهم ممكن يكلمنى انا مارى

    ردحذف
  32. رقم فونى اهوه
    01024895686

    ردحذف
  33. مش عارف احملها اعمل اي

    ردحذف
  34. انا بنزل الملف بس مبيتثبتش

    ردحذف
  35. لو سمحتي ممكن حد يفهمني في الهكر وده رقمي الواتس بس مش فون 01026023597

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

MIZO ELSAEED WA V71

Mizo WA V67.5